Dissabte passat va tenir lloc la darrera jornada de la “Setmana del Comerç” de Montbui, amb una matinal comercial i d’animació que es va dur a terme al Boulevard. La Unió d’Establiments de Montbui (UEM) va organitzar una carpa amb “fotocol” i també va lliurar diferents bosses ecològiques de compra als clients de les botigues i establiments del municipi. De la mateixa manera, també es va fer una activitat d’animació amb l’improvisat reporter “Jordi”, que va acompanyar molts clients del comerç montbuienc durant les seves compres i els hi preguntava perquè feien confiança als comerciants del municipi. Cal remarcar que la “Setmana del Comerç” es va dissenyar amb l’objectiu de donar a conèixer a la ciutadania les persones que posen cara al comerç de proximitat. Per tot plegat, es van penjar als fanals de les principals vies del municipi uns cartells amb les fotos dels socis de la Unió d’Establiments de Montbui, l’entitat que aglutina el petit i mitjà comerç i establiments del municipi.
Val a dir que durant tota aquesta “Setmana del Comerç” es van emetre diferents píndoles informatives a través de les xarxes socials de la UEM, on es posava en valor la importància de la compra de proximitat i els clients expliquen perquè trien comprar als comerços montbuiencs. Dintre de la “Setmana del Comerç” també es va fer el sorteig diari d’un taló de 100 euros entre els clients dels establiments adherits a la UEM, per premiar la seva confiança i fidelitzar-los.
La “Setmana del Comerç” va ser organitzada per la Unió d’Establiments de Montbui (UEM), amb el suport de l’Ajuntament montbuienc (Montbui Comerç).