Finalitzada la Setmana de les Arts
Montbui ha celebrat la Setmana de les Arts, conjunt d’activitats adreçades als infants dels centres educatius de Montbui. El dimecres 8 de juny va tenir lloc la darrera activitat d’enguany, un concert a la Sala Auditori Mont-Àgora de violins i violoncels a càrrec del grup Ara. Art. Orquestra de Vent i de la Coral de l’Institut Montbui.
Durant els darrers dies no han faltat diferents activitats amb difusió de les diferents representacions artístiques. Cronològicament, el dimecres 1 de juny Rah-mon Roma va portar fins a Mont-Àgora l’espectacle "Contes d’instruments del món", per als alumnes activitat de P3, P4 i P5 de les escoles montbuienques. L’endemà, dijous 2 de juny, va tenir lloc, també a Mont-Àgora, l’activitat “Postal de retrobament”, adreçada als alumnes de sisè de primària de les escoles i de l’Institut Montbui.
El divendres 3 i el dissabte 4 de juny a la tarda va tenir lloc una representació de teatre a càrrec dels alumnes de l’Institut Montbui. L’obra representada en aquesta ocasió va ser “Els misteris dels deu desconeguts”.
Les activitats de la Setmana de les Arts van continuar el dimarts 7 de juny. A partir de les 10 del matí, a la Sala Petita Mont-Àgora es va realitzar el taller “Els colors que ens emocionen”, adreçat als alumnes de 3r de primària dels centres escolars del municipi. També dimarts, però a la Sala Auditori, els alumnes de 5è de primària van realitzar l’activitat “Fem Teatre”. Així mateix, a partir de les sis de la tarda el còmic Víctor Parrado va representar a la Sala Auditori Mont-Àgora l’espectacle/monòleg “Qui riu poc riu a mitges”, adreçat a la comunitat educativa.
La Setmana de les Arts ha estat organitzada per la regidoria d’Educació de l’ajuntament montbuienc; les llars d'infants l’Estel Santa Anna i Montxic; les escoles García Lorca, Antoni Gaudí i Montbou, i l'Institut Montbui. Les activitats tenen el suport i la col·laboració econòmica de la Diputació de Barcelona.